dijous, 17 de gener del 2008

Recull de coses i d'altres...


Avui tenia ganes d'escriure i ara que em trobo davant la pantalla en blanc, em venen tants temes al cap que no sé quin escollir. Així doncs, faré una mena de TN comentant-los una mica tots, rotllo Ramon Pellicer jejeje. En primer lloc en l'apartat internacional em faig ressò de la situació que es viu a Kenya. Un dels països més "tranquils" política i socialment a l'Àfrica i que des de fa uns dies es troba immers en una crisi important. Tot alimentat per temes gairebé racistes o classistes en un país on ser d'una tribu o ètnia o d'una altra et condiciona de per vida. Caldria reflexionar-hi una miqueta més i d'una punyetera vegada Europa i els magnífics i poderosos demòcrates i estandarts de la llibertat dels USA fer-hi alguna cosa no? Ah! no, que allí no hi ha petroli... Em fa molta pena de debò...

En l'ordre nacional de casa nostra em sorprèn el Montilla anunciant a tort i dret tensions en el tripartit després del 9-M i fins i tot (això és el més impactant) tensions amb ZP pel desplegament de l'Estatut. Aquest tio és increïble... Em sembla que és el President de la Generalitat no? Doncs no avisi tant, no jugui tant a fer de pitonís i comenci a solucionar els problemes que tant s'està cansant d'anunciar als 4 vents!! Collons!!!

En l'àmbit esportiu estic moderadament content: El Barça elimina el Sevilla, el Messi està a punt de reaparèixer, el MadriT fora i l'Español també... Bufff quanta felicitat en pocs dies! I com que sóc culé, només puc dir que: ai, ai, ai... Quina en ens passarà ara?

I finalment en l'àmbit cultural, remarcar l'excel·lent concert de jazz del passat diumenge a St. Vicenç a càrrec del genial Ignasi Terraza acompanyat per Randy Greer (quina veu té el tio) i gaudint d'una fantàstica companyia des de l'amic Mikel i Sra., passant pels blocaires que van venir (Farlopa i Sra., la Meta malgrat l'amfitrió, Ignasisisigansi, Xavi, etc...) Sensacional decobriment per a mi i crec que per a molta gent. Mikel: segueixes tenint criteri musical, com sempre i cada vegada més i millor.

I fins aquí l'actualitat d'avui. És la meva visió i crec que han quedat paleses les meves ganes d'escriure alguna cosa... o no?

8 comentaris:

Ferran Porta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran Porta ha dit...

Un resum interessant, Sergi. El que em fa més feliç és això del Barça... i del MadriT, naturalment. El "deu meu, però a quin món vivim?" el concedeixo a Kenya d'una banda, i els "poderosos" de l'altra.
Finalment, del president de la Generalitat només diré una cosa: fot el camp d'una vegada!

Bentornat, nen, que feia dies...

Mikel ha dit...

has dit criteri musical o criteri futbolistic? ;-PPPPP

ZAGASO ha dit...

no inflis el mikel que "petarà"!!!

jejejejeje

Potser de música té criteri, però amb el Barça perd l'oremus!!!

Sylvie ha dit...

Holetes!
Saps, el teu post m'ha fet pensar en algo que sempre m'ha sobtat: la velocitat amb la que caduquen les noticies, la facilitat amb la que cada 12 hores com a molt una nova noticia deixa obsoleta l'anterior.
M'impresiona com es pot jugar amb aixo i com som d'influenciables també, com podem passar de plorar a estar neguitosos en un moment, i com el que ara ens sorpren demà ja ho hem oblidat perque hi ha una nova noticia sobre la taula...
En fi...
Un petonet

Metamorfosi ha dit...

Ei Sergi, ja sé que amb molt de retard, però finalment passo per casa teva!

Com diu la Sylvie, les notícies caduquen ben aviat, però jo he d'afegir que el record d'aquest concert de jazz perdurarà!

I què vols que et digui del nostre estimat Barça?... que patirem?... no, més ben dic, que seguirem patint (per això som culés, no?).

Petonets!!!

Sergi ha dit...

Ferran, hi ha coses que no canviaran mai... Però nosaltres no ens conformem... Rebenvingut doncs!
Mikel... musical amic meu, musical... futbolístic més aviat no.
Ignasi, prou que ho saps, jejeje... però vaja, el musical el domina el paio...
Syl guapa, les noticies caduquen però el món continua igual i si no hi pensem i hi reflexionem llavors caduquen i s'obliden
MEta, benvinguda a casa teva. Perdurarà el record sí, i espero que ho poguem repetir algun dia. respecte el Barça, de moment "pasapalabra" i esperem aconteixements propers... Ara bé, a patir!!!!

Metamorfosi ha dit...

Eeeiii.... molt bones les intencions de principi d'any... però ja no has tornat a escriure!!!

Tot bé?

Petons!