dimecres, 30 de gener del 2008

"Ho haveu vist??!!!!!"

Jo no me'n sé avenir... Com diu l'amic culé desesperat de tots els programes de zapping: "Ho haveu vist?". Cada dia que passa em sento més orgullós del títol del meu blog. I no ho dic com quelcom positiu, ans el contrari, i si no per a mostra un botó:
1- Què li passa al nostre País? Que serà de Catalunya en mans dels actuals governants i dirigents? Fotem uns ridículs que espanten: tema integrisme islàmic i ministeris de l'Interior, tema Pérez-Moya (trànsit i carrils més estrets), tema RENFE-AVE(Maria), tema infrastructures, tema aigua-sequera...
2- El Barça! Però què ens està passant? I el pitjor és que el Madrit amb un equip de mediocres va a ritme de rècord. Ronaldinho fent pretemporades al gener, el Rijkaard més perdut que mai i sense trobar solucions reals, el Deco amb dos cubates de més... buf buf. Nens! Espavileu
3- Tema Pre-pre-precampanya eleccions generals: la guerra PSOE-PP amenaça en avorrir, cansar i agobiar fins a l'extenuació, i a sobre ja veureu com Catalunya acaba rebent per tots els costats. Per cert, ZP! els papers de Salamanca què? Però quina presa de pèl! Soc i em declaro anti-PP però tela! tela! amb els sociates, que s'han omplert la boca de "talante" i han acabat emportant-s'ho tot "palante". Es van equivocar d'una lletra. Per quan el cop de puny a la taula i el "macagumcony!" català?
Entre tot aquest maremagnum de fets lamentables hi ha una escletxa de llum. Hi ha una cosa que convida a un optimisme moderat, si més no, a tranquilitzar una mica els ànims: Pel què es veu el programa aquest del Tomate s'acaba!!!! Però com tota bona notícia sempre hi ha algun motiu per a preocupar-se: es carreguen el CQC. Caramb! Quina casualitat no? Ara que venia la campanya electoral... i les generals... Companyes i companys: tots són iguals, mani qui mani, peti qui peti.
Ho haveu vist?

15 comentaris:

Sylvie ha dit...

Deunido amic, que pessimista estàs... em guanyes eh!! per cert, els que ara aneu tant contra zp i us declareu anti pp com us ho feu??
;-) petonetss

Sergi ha dit...

És fàcil Syl... IN DE PEN DEN CIA!!!
A mi els partits espanyols com que no em van gaire... I el ZP pertany a un partit espanyol...
PEssimista no, tampoc és això. Simplement explico el què penso. A més, saps què és un optimista? UN pessimista mal informat... jejejej ;·) Petonets guapa

Mikel ha dit...

discrepo totalment sobre la teva definicio d´optimista.
Un pesimista (que no dic que tu ho siguis) mai fara res si no te un optimiste a prop.
Sense optimistes mai es crearien empresas ni llocs de treball , mai s´inventarien coses i mai es sortiria de les crisis i mai es remontarien resultats adversos!!

Ferran Porta ha dit...

Jo també penso que hi ha vida més enllà de PP-PSOE. De fet, penso que millor ens aniria si a Catalunya tothom votés partits que tinguin Catalunya com a prioritat. De dretes o d'esquerres, però d'aquí. Si nosaltres no escombrem cap a casa, algú altre ho farà.
Què "xungo" està el panorama, mamma meva!

ZAGASO ha dit...

El paio del youtube és brutal!!! Un geni del seny!!! Prototip del català, que ens caguem en la mare que ens va parir, però tornem a casa amb el cap cot... no sigui que molenstem ningú....

Sergi ha dit...

Hola Mikel, jo em pensava que els que creaven empreses i llocs de treball es deien empresaris, que els que inventen coses eren els inventors... I estaràs d'acord amb mi que també hi ha empresaris i inventors pessimistes, no?
Ferran company! El català sempre es mira el melic però després plorem cap a fora lamentant-nos de tot. Cop de puny a la taula!!!
Amic Ignasi, el què li deia al Ferran. Brillant deficinió del català mig. Si és que...

Mikel ha dit...

Doncs tot son opinions pero jo no crec que hi ha hagi empresaris pesimistes , i si hi son estan condemnats al fracas perque si no hi fots pit i collons i no transmet il.lusió als teus treballadors , col.laboradors i fins i tot clients no crec que la cosa vagi gaire be...

Metamorfosi ha dit...

Voleu dir que un "pessimista" ho és en totes les facetes?... i un "optimista", ho és sempre en tots els seus pensaments?... ostres... és que jo sóc pessimista pensant en mi però sempre ho veig positiu a l'hora d'animar als altres... i no em poso ni en política ni amb el barça... que encara estic assaborint la retallada de punts, que m'ha alegrat però que encara no he acabat d'entendre.

Avui potser no hauria de comentar un post així, que estic amb fefre i dopada fins les orelles! :S

Petonets!

Metamorfosi ha dit...

amb fefre no... amb febre!... jejeje (ara entenc perquè la doctora m'ha fet agafar la primera baixa de la meva vida laboral)

Sylvie ha dit...

Ei que ja estàs millro metmorfosi?

Es cert que també jo soc molt mes optimista quan es tracta dels altres, pero potser ho som tots això, perque relativitxem mes els problemes quan no els patim. Un bon consell que vaig veure a una pelicula es no preocuparse d'allò que no es pot controlar!

Sergi ha dit...

Mikel, el què hi ha doncs són empresaris inconscients (que és pitjor encara) que es llencen a la piscina sense aigua i després han de tancar la barraca perquè no funciona, i putegen el personal deixant-lo al carrer i sense cobrar.
Hola Meta, en primer lloc et desitjo una ràpida recuperació. Pel què fa al tema del blog no pretenia que derivés cap a un debat sobre pessimisme i optimisme, sinó que pretenia donar un toc de realisme al moment actual.
Syl guapa, estic d'acord amb el teu raonament (igual que amb el de la MEta) però la practicitat en aquests aspectes acaba sent la millor aliada.

ZAGASO ha dit...

Ei Sergi..

Oi que et dediques a vendre música???

Necessito un aparatet que permet gravar de jack guitarra a pc.

Podem fer tractes???? Ja et donaria la referència. Al carrer Tallers em demanen 56 eurons... Potser amb tu queda per 10!!!+

jejejejejeje

Sergi ha dit...

Collons Ignasi, tira'm un mail home! Jo et faré bon preu segur, però 10 eurets??? jajajaja.

Suposo que vols dir un cable de Jack a USB no? En fi, envia'm un mail i en parlem company.

ZAGASO ha dit...

I on cony trobo el teu mail!!!!
Jo el faig públic però el teu ´s car de veure!!!

No vull el típic lightsnake. Ja el tinc i no va malament. L'aparatet que et parlo té software independent. Envíem el teu mail i et donaré model, marca, etc....
A més, en voldré 2!!!

Sergi ha dit...

Ignasi, ja el tens al perfil company