dimarts, 16 d’octubre del 2007

I deiem de les Maragallades?


Tema Carod: Aquest home cada vegada està més malament. La darrera és de jutjat de guàrdia no penseu?

La veritat és que no me'n sé avenir. Fa uns anys, sentia el Carod xerrar i pensava: Aquest paio pot caure millor o pitjor, pots estar-hi d'acord o no, però ningú no pot negar que és un tio llest. De vegades fins i tot brillant diria jo... Si hagués estat com el vi, hauria millorat amb els anys... però sembla que aquest vi s'ha passat de ranci. No entenc les declaracions d'ahir del Carod, no entenc la posada de pota monumental amb el tema de la biennal de Venècia... Si ha estat ell sol, s'ho hauria de fer mirar perque és d¡aquesta manera que es perd la poca credibilitat que et queda. Si ha estat un assessor qui li ha proposat que ho digués, encara pitjor.

No sé què en penseu però a mi em fa pensar que... estem en mans d'aquests paios??? Déu meu!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Acabo de llegir la notícia, que desconeixia, i no tinc paraules. Em cago en els polítics imbècils que, en només un moment, engegen a pastar fang la feina que molts, silenciosament, fan (fem?) pel nostre país. Pobre Catalunya.

Sylvie ha dit...

Hola... no sé quina noticia dieu però jo el vaig sentir una estoneta ahir per la tv i tampoc estava tan malament el que deia...

Mikel ha dit...

Doncs Sergi , no hi estic pas d´acord!! ja feia dies que estavem d´acord en masses coses tu i jo jejeje. Ahir en Carod va estar a un nivell mes que acceptable!!!

Sergi ha dit...

Penso que no enteneu del què parlo (syl i mikel). Em refereixo a la posada de pota del tema de la biennal de Venècia que va acabar amb el Bargalló presentant la dimissió com a Director del Llull. El Carod va anunciar que Catalunya estava convidada a la propera biennal de Venècia i en canvi, no només no els han convidat sinó que des del Llull s'estava preparant el dossier per a presentar-s'hi i a veure si hi havia la sort que els escullissin. Impresentable! Carod bocamoll!!!! Respecte ahir, no va estar malament però tampoc va brillar... Va estar correcte.

Anònim ha dit...

Pel que fa al programa de TVE m'hauria agradat veure'l, però temo que TVE no ofereix la possibilitat de veure programes enregistrats per internet, com sí fa TV3...

Mikel ha dit...

Ei Ferran! en un dels meus comentaris al meu blog i pots trobar un link al youtube per veure a en Carod a TVE.

Sergi , en Carod va estar brillant! quants cops pot tenir un independentista , republica la possibilitat de tenir mes de 30 minuts per explicar les seves ideas en una Tele publica estatal sense interrupcions?? era un regal bomba que va acabar sent un regal , va defendre la democracia , va condemnar energicament el terrorisme , va donar prioritat al dret a decidir i no a imposar res i fins i tot va arrencar timids aplaudiments!!
Un regal , va ser un autentic regal. En Duran si que va fer un ridicul espantos...