dijous, 11 d’octubre del 2007

Feina feina i més feina


Hola companys i amics (-gues) blocaires, com anem? No us penseu que ja m'he cansat d'escriure (eh Mikel?), no no... El tema és que vaig de cul amb la feina. Però de cul de cul. He estat 3 dies fora per la convenció anual, la setmana passada vaig estar liat liat (molts canvis de personal...) i per tant, algunes lectures de blogs vostres a primera hora del matí, alguna col·laboració i poca cosa més.

Però torno i torno amb força. Mira que hi ha temes per escriure aquests dies i com que no sé en quin d'ells aprofundir, els proposo tots i opineu del què volgueu que jo miraré de contestar-vos a tots... (Toni, podries estrenar-te miau).

Temes que em fan reflexionar:

1- Atemptat d'ETA... sant torne-m'hi, fins quan?

2- Vídeo del Rajoy... quin fàstic de tio, quin fàstic de video, quin fàstic!

3- Barça... Aquest any sí?

4- Casos de violència domèstica. Ja n'hi ha prou!

5- Fira del llibre a Frankfurt: "ni son todos los que están, ni están todos los que son"

6- Referendum a Euskadi. Per què no? On és la llibertat?

7- Festa del 12-O. Jo vindria a treballar... No sé què cony haig de cel·lebrar aquest dia...


De moment ho deixaré aquí, però penso que n'hi ha per parar un tren, no? I com sempre i veient tots aquests temes, us remeto i em remeto al títol del meu blog: Vols dir que anem bé?


Salut a totes i tots... us enyorava!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Sergi, bentornat! Aitx, la feina!!
Jo voto per aquest ordre: Frankfurt, Rajoy, referèndum, ETA, 12-O, violència domèstica i Barça.
Apa, ja tens una primera opinió!

Nosotras mismas ha dit...

Anem, amb prou feina.

Petons

Sylvie ha dit...

Jo tb t'enyorava :-)
Els tems m'es igual l'ordre la veritat.........

Mikel ha dit...

Escriu del que et roti , pero escriu ;-PP
aquest dimecres reunio P3-07 , sortida 17-18 Nov. A veure si vens!!!