dimecres, 26 de setembre del 2007

Victimisme català

Estic certament preocupat perque ni avancem ni fotem res de res. Ara es torna a posar de moda al Estado Español criticar tot el què surti de Catalunya i fins i tot, el què no en surt. Que si cremen fotos del rei, que si l'Estatut, que si les infrastructures i els pressupostos generals de l'Estat, que si la llengua... Però perquè els costa tant deixar-nos tranquils???
Ahir a la nit (matinada) a A3TV un programa que es diu 360 grados ens posa de volta i mitja i es fumen un puro... I aquí, ni diem res ni fotem res, només mirar-nos el melic i plorar. I no és d'extranyar... A més, amb aquest govern, aquest president tant carismàtic i catalanista que tenim, així no fotrem mai res... Em fa llàstima tot plegat, però sempre ens quedarà rondinar, plorar i ser victimistes... que d'això sí que en sabem.
Cal reaccionar ja!

7 comentaris:

Mikel ha dit...

Jo es que ahir vaig anar a jugar a Fronton i despres vaig veure ventdelpla...

ZAGASO ha dit...

Ho sento.

Resposta i disculpes al meu bloc.
Tema:police.

Anònim ha dit...

Tens tanta raó, Sergi; però tanta! Convé no deixar de banda la feina diària per aconseguir l'indispensable: la independència. Digue'm agosarat, però estic convençut que la conjuntura europea juga a favor nostre. Algun dia ho explicaré...

ZAGASO ha dit...

El dia que deixem de plorar i anem per feina, otro gallo les cantará...

Però no veieu com es van acollonir quan semblava que l'estatut anava de debò, a l'inici del procés.

S'hi van cagar! Però la culpa és de la classe???? política catalana...

a cascar-la... Nous polítics! Nous Horitzons! Velles metes! (hòstia, q´`e malament queda aquest final......)

Anònim ha dit...

Ep Sergi, què està passant aquí? Volem actualització!!

Sylvie ha dit...

Jajajaja, té rao el Ferran. Jo ja he complert que també anava endarrerida.........

Mikel ha dit...

ja t´ens has cansat del blog?...
O es que ara que el barça va be no tens res a dir ;-PPPP