dimarts, 4 de setembre del 2007

El debat sobiranista


No deixa de sorprendrem cada dia que passa aquesta classe política nostra... Ara ens emmarquem en un diàleg de sobirania que més d'un reclama des de fa anys. Potser ara ens n'adonem que el president Montilla no és el què molts pensaven... Que en els anys de govern CiU s'ha desaprofitat més temps del que no pas s'ha aprofitat... No ho sé... Tampoc hi entenc massa. He dit massa? volia dir que ja no entenc res de de res. Em sembla bé que s'estableixin debats sobiranistes i que es vulgui crear plataformes pro-independència i tot això. No em desagrada que el Carod parli un referèndum per la independència... però al 2011!!!!!.



I un cop em poso a reflexionar-hi, tot concentrat, tot aplicat al tema i amb la ferma voluntat de voler-ho entendre i prendre-m'ho de la manera més positiva possible, se m'encen la llum! Eureka!!! (com va dir aquell grec de fa milers d'anys) Que venen les eleccions!!!! Ahhhhhh, ja m'extranyava a mi. I llavors encara se m'acudeixen més preguntes:

1- Si Esquerra (abans ERC) està pel tema del referendum, què hi fan al govern Montilla? Per què no dimiteixen?
2- I el PSC (PSOEspañol) Si els d'esquerra (abans ERC) van amb aquestes idees, com és que no els hi toquen la cresta i els fan fora?
3- Després els "enrotllats progrehippies" d'IC, què hi diuen?
4- I el Mas??? jajajaja, que va de líder per al projecte sobiranista... i surt el Duran Lleida (tela amb aquest personatge) i diu que la gent de Catalunya "passa del sobiranisme". Quina gent? Tota? I tu què saps Duran?

En fi, que en aquest món de bojos només ens faltava viure en un país d'"embusteros" M'agrada la paraula, perdó pel barbarisme.

No oblideu companys que venen les eleccions...

Salut

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Si senyor, tota la raó, ric per ni plorar, ens prenen per idotes. però carai agafems-ho pel cantó divertit. Les eleccions fan miracles, i aquestes pormeten per que encara queden sis mesos de promeses i debats estèrils. Proposo de fer un ranking de la promesa més "burra" que escoltem en aquest temps. No perdem fil del tema hipotecari que pot ser una beta d'or per a la demagogia.

No recordeu les últimes municipals..?, brutal , la meva predilecta va ser la que prometia Wifi a tota Barcelona gratuita.

Salut

Sergi ha dit...

Amic, sobren les paraules, benvingut al blog. Un plaer gaudir de les teves opinions...

Sylvie ha dit...

Jo, posats a plantejar, demanaria eleccions un cop a l'any: pujarien pensions, baixarien impostos , i mil promeses mes que haurien de fer i algo en treuriem no?? en fi... trobo dificil solucio!

Mikel ha dit...

Estic indignat! l´Erny ha trigat DOS anys a fer un comentari en el meu humil blog i en 4 dies ja ha comentat en el teu... es nota que hi han clases i clases... jejeje

Sobre el tema dels politics que us puc dir , partint de la base de que el meu blog es diu "doncs no ho entenc" em sembla que ja esta tot dit ;-PPP

Sergi ha dit...

Mikel, és que ell i jo ja anàvem a col·legi junts des de EGB... i és clar, hi ha vincle, hi ha vincle... NO oblidis que també va ser el meu padrí de boda... és que tu t'oblides de tot home!
Erny... aquest jovent!

Sergi ha dit...

Sylvie... estaria bé, però seria una mica conyàs eh? Les campanyes són lamentables i llavors, amb l'excusa que només manen un any dirien que no tenen temps de fer res... Ho tenen tot lligat aquests "pajarus"

ZAGASO ha dit...

No hi ha cap debat sobiranista.
No hi ha cap plataforma "nacional".
No hi ha cap voluntat seriosa d'independentisme.

A pastar-la ... Ens foten el pèl constantment. Collons: el meu País????? mereix més ... o potser no!!!!

Sergi ha dit...

Caramb Ignasi... quin saque!!!! Benvingut company. I és clar que no hi ha de res... res de res... No em vull imaginar anar tots darrera en Mas jajajaja per a reclamar l'Independència... Buf! Aqui el què falta és voluntat real de fer les coses.. .Com deia aquell altre embustero, Fets i no paraules, jajaja quina vergonya!!!!

Ferran Porta ha dit...

Jo, Sergi, és que m'he quedat sense paraules. De vegades tinc la sensació que la meva pròxima escapada a Berlin amaga, de facto, un exili (in)voluntari. Em sap greu veure com estan les coses, em fa patir la quasi certesa que no hi ha CAP polític català, de cap partit, que estigui preparat per tirar el país endavant. Em fa pànic que els ecspanyols tipus Rajoy i Bono (que son legión!!) acabin amb el meu país, pel seu empeny i per la incapacitat dels "nostres"...
Sí, em sembla que em prenc Berlin, en part, com un trist exili :-(

Mikel ha dit...

Nois igual si que si torna a manar el PP amb el trident Raxoi ,l´acebes i en Zaplana el catalanisme tornará a reneixer de les seves cendres.

Ferran Porta ha dit...

Hòstia, Mikel, a mi em fa angúnia dir-ho en públic... però l'has clavat!
T'imagines, tots nosaltres resant perquè tornin a governar els (biiiip) del PP? Hehe...

Ferran Porta ha dit...

Sergi! Gràcies pel teu post al Quina mandra :)
En realitat, he obert un nou bloc (http://theberlinchronicles.blogspot.com), només que no vull que des de la feina em segueixin, mentre sóc a Berlín, per això ho porto d'amagatotis, hehe...
Ens seguim llegint!