divendres, 2 de novembre del 2007

M'ha agradat - No m'ha agradat

No m'ha agradat l'imatge del Barça en el partit d'ahir a Valladolid. M'ha agradat el toc del Rijkaard a la plantilla
M'ha agradat que per fi s'hagi acabat el judici de l'11-M. No m'ha agradat que se n'hagin salvat tants imputats
M'ha agradat que avui no hagi fet cap tipus de cua per venir a treballar. No m'ha agradat que no tinc pont
No m'ha agradat que el PP i el PSOE s'apuntin tantos respecte el tema 11-M! Oportunistes!. M'ha agradat que ja fa fred
No m'ha agradat que el Madrid jugui cada vegada millor. M'ha agradat que Catalunya d'hoquei estigui a punt de guanyar un altre competició.
No m'ha agradat que Valdès sigui el millor del Barça ahir. M'ha agradat que Ronaldinho hagi fet un gol de jugada.
M'agrada el bloc de l'emci, el blog de l'Ignasi, el blog de la Sylvie (actualitzat dona... ;·)), el blog del Ferran

Salut companys i companyes

6 comentaris:

Sylvie ha dit...

Ei.. tu també m'agrades!! jeje... i també m'agrada que fassi fred, que s'acabi el judici... i avui he actualitzat home! ;-)

Mikel ha dit...

aix... despres de llegir aqust post m´he adonat de que trobo a faltar al Xavi Bosch....

Anònim ha dit...

M'agradaria que el Rajoy i tots els seus desapareixessin del mapa. No m'agradaria gens que els blogs que segueixo gairebé diàriament tanquessin la barraca. M'agradaria que el meu alemany fos ara, ja, perfecte. No m'agradaria gens que el Madrit guanyés la lliga (van camí d'aconseguir-ho?). M'agradaria que el Barça guanyés aquest vespre (el veurem en directe, amb els de la Penya del Barça d'aquí dalt)... I no rallo més :-)

Mikel ha dit...

En Xavi Bosch ha tornat com a director de l´Avui!!

Franklin Kareem Nyram ha dit...

A mi m´agradaria també que guanyés sempre el Barça (i el Feyenoord), que la gent s´aixequés contra el desastre dels trens, que els polítics no es comportessin com paiassos, tenir temps lliure per fer kayaking per la Costa Brava (i a sobre hi visc!), parlar millor català i prendre´m la vida més tranquila...

See you.

Sylvie ha dit...

Ep Sergi, no m'agrada que no escriguis cap post ni cap comentari en lloc de fa dies....va tot bé?