dijous, 2 d’agost del 2007

Hipoteques, maletes i electròdes


Avui sentia a la ràdio que el Banc Central Europeu ha decidit de moment no apujar els tipus d'interès... Que malgrat la cojuntura econòmica, la política que seguirà el màxim organisme europeu DE MOMENT serà la de mantenir els tipus. Fins aquí, un tema avorrit i farragós, però que ocupa part de les notícies del dia...
Després fas un repàs a la resta de notícies de la jornada i el panorama és poc menys que lamentable. La Renfe (jajaja la renfe) cada dia va pitjor, a l'aeroport de Barcelona el tema de les maletes és propi d'una novel·la de l'Stephen King. Per no parlar del tema de l'apagada de Barcelona de la setmana passada, els focs a les Canàries, els fitxatges del MadriT, la situació a l'Iraq (cada dia), i la resta de problemes del món mundial...
D'aquí una de les raons per a posar-li el títol al meu blog, perque penso que no anem bé...
No obstant, una noticia genial: als USA un paio s'ha despertat després de passar-se 6 mesos inconscient (semi-incoscient) perquè un equip de metges li ha posat uns electròdes al cervell i ja pot menjar sol, jugar a cartes i llegir el diari...
I jo em pregunto: aquesta és la grandesa de l'espècie humana no? Que som capaços de passar-nos la vida fotent el ridícul i després som capaços de trobar solucions mèdiques a coses inversemblants!!!!
És obvi que em fagi aquesta pregunta: Vols dir que anem bé?

2 comentaris:

Mikel ha dit...

ei Sergi!!!!!!!!!!

Jo no se pas si anem be , pero em temo que mes aviat no jejeje

Welcome to the blogger world , feel free to post your thinks always that you want share anything with us..ops ja m he liat i estic escrivint en Angles , sort que avui ja acabo el saturation curs jejeje.
Per cert.... mala epoca per començar un blog!! servidor per exemple avui mateix fot el camp de vacances ;-))

Sergi ha dit...

Què tal EMCI... doncs tu que tens tants aparells d'ultima generació ja em diràs com t'ho faràs unes vacances sense connectar... jajajaj

Salut amic