dissabte, 4 d’agost del 2007

Tancat per vacances??


Porto només un parell de dies d'inauguració del blog i ja faig la primera tancada per vacances. És normal!!! En aquest país les coses van així. Sempre es corre per a inaugurar les coses, encara que no estiguin acabades, amb la finalitat de quedar bé i fer-se el xul·lo. Jo no obstant, no ho faig per això, perque com ja us n'haureu adonat no em presento a cap elecció de res, ni a cap llista... Per tant, ho faig perque humanament necessito unes vacances. M'han passat força coses aquests dies i fa un any que treballo des de les darreres vacances, amb la qual cosa me les mereixo. A més de treballar tot l'any, he de fer l'esforç diari que representa aguantar a la classe dirigent d'aquest país, de veure les notícies i de llegir els diaris esportius!!! jejeje... Penso que em mereixo les vacances i per això les faig... Miraré de no descuidar el blog del tot però aquests dies m'ho prendre amb una mica de calma. Prometo tornar amb les piles carregades i començar a escriure cada dia alguna cosa que se'm passi pel cap.
Serà fins llavors... o no.