dimarts, 28 d’agost del 2007

Una més... i en van?


El titular del dia del diari AVUI és poc menys que esgarrifós, indignant, però a la vegada poc sorprenent... Us en deixo el link aqui per si el voleu llegir, perque creieu-me que la cosa s'ho val:


El tema és preocupant i em fa reflexionar sobre la tasca dels qui es diuen "dirigents" del país. Senyors, o bé fotem alguna cosa, o acabarem amb un país trencat, obsolet i anacrònic. No podem continuar vivint dels Jocs Olímpics... Tinc la gran sort que no haig d'utilitzar la RENFE per anar enlloc i podeu estar segurs que si ho hagués de fer, seria la meva darrera alternativa entre totes les possibles. No hi ha dret! És absolutament impresentable haver d'aguantar aquests personatges que ens venen de les Espanyes quan hi ha campanyes electorals a vendre la moto en tots i cadascun dels aspectes que ténen a veure amb Catalunya. Ni els gestos (falsos) d'apropament dels dirigents de MadriT, ni els comentaris gratuïts d'aquests, res de res... La cosa és lamentable i com a català em veig capaç de dir que n'estic fins al capdamunt.

No penseu el mateix? Ja n'hi ha prou!!!

4 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Completament d'acord: fins al gorro! ¿Però com ho fem, per canviar-ho? ¿Muntem una revolució (no-cruenta)? Si jo pensava que votant ERC tindria més país, i resulta que ara tinc un president que en lloc de sang té orxata, i en lloc de Catalunya representa Ecspanya! Buf :(

Sergi ha dit...

Hola Ferran, doncs noi, jo estic com tu... T'imagines que tots deixéssim de pagar impostos durant un any. A nivell popular i en massa! Què farien? Ens multarien a tots? Ufff ... El tema és que sempre hi hauria esquirols i traidors que no ho farien, però noi, el tema és realment greu...

Sylvie ha dit...

Si ja, es greu ara però en el moment de les eleccions tornem a serhi i sempre surt el mateix. Jo ja vai penjar un post al meu blog quan les eleccions ultimes, per mi el problema es de base, es la forma de escollir als nostres dirigents. Per si ho voleu llegir:
http://sfperez.blogspot.com/2007/05/municipals.html

Mikel ha dit...

estic totalment d´acord amb en Ferran , si ni votar ERC serveix ja per res que cony s´ha de fer...